Pytania i odpowiedzi

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

WYSYŁKA

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze.

 

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo.

 

Czy prowadzą Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy też można osobiście dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową. Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie w firmie.

 

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce "Twoje konto". Dodatkowo, na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości ze statusem zamówienia.

 

Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?
Logując się na swoim koncie możesz zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem w danej chwili.

 

PŁATNOŚCI

 

W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w Skarpetkoland?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

 

KARTA KREDYTOWA - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę firmy PayU, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie. Połączenie z tą stroną jest szyfrowane i w 100% bezpieczne. Zostaniesz poproszony o podanie danych z karty, które trafią bezpośrednio do Twojego banku. Przy tym sposobie płatności masz dodatkową możliwość wybrania innego adresu wysyłki - odbiorca nie musi posiadać przy sobie gotówki przy odbiorze.

 

PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.

 

PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

 

Chciałbym uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar, czy jest to możliwe?
Oczywiście, jest to możliwe. Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Należy poinformować Nas o tym w komentarzu zamówienia. Wymagane dane to: Nazwa firmy, adres i NIP. Ze względu na zmianę przepisów podatkowych faktura może być wystawiona do paragonu tylko wówczas, gdy na paragonie będzie NIP nabywcy. To oznacza, że chęć otrzymania faktury do paragonu trzeba zgłosić przed wystawieniem dokumentu z kasy fiskalnej

 

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Czy muszę najpierw założyć konto aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w Skarpetkoland nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość. Jednak polecamy założyć konto aby móc skorzystać z rabatów i zniżek  

 

Co uzyskuję rejestrując się w Skarpetkoland?
Rejestrując się w Skarpetkoland automatycznie zakładasz swoje konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:
- możesz składać zamówienia
- korzystać z promocji,rabatów,zniżek
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl